לתרומה

ושותפות באגודה

3042*

לייעוץ דיסקרטי

התמודדות עם הריון

התמודדות עם הריון

הבאת חיים חדשים לעולם היא שמחה גדולה מאד, אך יש מקרים שבהם שמחה זו מהולה בעצב ובקשיים עקב מצבים משפחתיים שהם מורכבים וסבוכים. במצבים האלו כל אישה בוחנת את נושא היריון על כל היבטיו ועל כל השלכותיו, כדי לקבל החלטה מושכלת ונכונה ביותר. אחת האופציות המיטביות היא להתייעץ עם נשות מקצוע שיש להן ידע וניסיון רב בכל מה שקשור הן לצד המנטלי והן לצד הרפואי. הבחורות מקבלות ליווי ייעוד עבור נשים בהיריון וכך הן מעניקות להן אוזן קשבת וכתף תומכת ובהתאם לפרטי המקרה הן מעניקות לכל אישה בהיריון את ההכוונה המתאימה ביותר.

אחת הסיבות המשמעותיות שבגללן חלק מהנשים מגיעות לוועדה להפסקת היריון היא מחלת מיגרנה עבור מי שסובלת מכך באופן תדיר, יש מצבים שבעת ההיריון ההתמודדות עם מחלה זו הופכת קשה מנשוא. לכן נשים מבקשות להפסיק את ההיריון כדי לשים סוף לסבל העצום שלהן. עם זאת היריון נמשך רק תשעה חודשים ויש כמה וכמה דרכים להקל על האישה בחודשים האלה ולכן המגמה היא לעשות כל שניתן כדי לאפשר לכל אישה להמשיך את ההיריון וללדת תינוק או תינוקת בריאים.

מיגרנה

תמיכה כלכלית בעת היריון

היריון זו אחריות גדולה על העובר לאורך כל חודשי ההיריון ולכן כל אישה אמורה לבצע את כל הבדיקות הרפואיות על פי הצ'ק ליסט כדי לוודא שהכול תקין. מעבר לכך היא אמורה לשמור על תזונה נאותה תוך אכילה של כל אבות המזון כדי לאפשר גדילה של העובר עד המועד הצפוי של הלידה.

לכן אם יש מקרים שבהם לנשים יש בעיות כלכליות שונות שהן אישיות עבור נשים יחידניות או משפחתיות עבור נשים שחיות בזוגיות ולחלק מהן כבר יש ילדים גדולים יותר. כל מקרה נבדק לגופו באופן מעמיק ובהתאם לכך מקבלות הנשים האלו תמיכה כלכלית במהלך ההיריון. במידת הצורך הסיוע יימשך גם לאחר הלידה עד שהדברים יסתדרו.

עזרה נפשית לנשים במהלך הריונן

לא אחת נשים נקלעות למצבים נפשיים קשים בעת היריון עקב המצב המשפחתי או הכלכלי שלהן. זו בדיוק הסיבה שעמותת אפרת מעניקה להן אפשרות למפגשים עם פסיכולוגים אשר בוחנים את מצבן הנפשי ובהתאם לצורך מסייעות להן בשעות שיחה, בהפניה לטיפולים ייעודיים כמו מדיטציה, מיידנפלוס, שיחות תכופות עם פסיכיאטר ועוד.

בית חם לכל אישה

הדבר החשוב ביותר במהלך כל היריון הוא ליהנות מיחס אוהב וממעטפת ביתית חמימה. כאשר האישה מגיעה למצבים של רוגע, שקט ושלווה, הרבה יותר קל לה לעבור את החודשים הקשים ולהגיע ליום הלידה כשהיא נינוחה.

בבית החם היא מקבלת ארוחות חמות, שיחות, הקניית ידע לגבי הלידה והחודשים שלאחר הלידה ועוד. כאשר כל המידע מוענק לה היא מרגישה שכל הצעדים הבאים ברורים לה, היא כבר יודעת היטב את הנשימה ולכן ממתינה בציפייה דרוכה ליום הלידה.

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

איתך לאורך כל הדרך!

מלאי את הטופס ואנו נחזור אליך בהקדם!

3042*

חייגי אלינו לייעוץ דיסקרטי

בשבילך בוואצאפ

התחילי שיחה

[email protected]

כתבי לנו לאימייל

ליעוץ

דיסקרטי

איתך

בוואצאפ

דברי

איתנו

דילוג לתוכן